reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Móciková

Simona Móciková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som pesimistická a flegmatická, život však beriem s humorom. Snažím sa žiť najlepšie ako viem. Nie vždy mi to však vychádza. Zoznam autorových rubrík:  Pohľady na veci okolo mňaRecenzie na knihySúkromné

reklama

Súkromné

Caw Simona

Simona Móciková

Caw Simona

Ťažko sa mi začína, hlavne keď neviem, či podstatu článku dobre vystihnem. Ale pohoda. Odhliadnuc od toho, že sú Vianoce (tak som sa zaprisahávala, že Vianoce nespomeniem..), mám kopu starostí s kupovaním darčekov, bolí ma hlava a mám 37,5, mám dobrú náladu. A ani som nečakala, že k tomu stačí tak málo.

  • 12. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 646x
  • 6
O hluku v Hluku..

Simona Móciková

O hluku v Hluku..

..alebo keď človek zrazu nemôže robiť to, čo doteraz.

  • 4. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 505x
  • 0
Malá nočná... napríklad úvaha

Simona Móciková

Malá nočná... napríklad úvaha

Istá moja kamarátka, ktorej nechcem robiť skrytú reklamu, písala na blogu o „nočných inšpiráciách. Napriek tomu, ako tento názov vyzerá, článok bol o večernej a nočnej tvorivosti. Musím sa priznať, že som tomu príliš nerozumela, čo chcela týmto článkom povedať či naznačiť. Asi to bude tým, že až donedávna som takúto vec ešte nezažila.

  • 1. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 514x
  • 3
Pre toto sa oplatí žiť

Simona Móciková

Pre toto sa oplatí žiť

Ak ste si po mojich predchádzajúcich článkoch zvykli na iróniu a satiru, a ak sa vám to ešte aj páčilo, musím vás sklamať. Chcem napísať niečo hodnotné. A tak, keď pripravujem ten kvázi hodnotný článok, dovolila som si uverejniť sem zatiaľ posledný z mojich článkov satirického typu. Tentokrát sa z nikoho nevysmievam, nikoho neurážam, neuverejňujem žiadnu fotku, s ktorou by som mohla mať problémy. Je to skrátka len sloh. Obyčajná próza, ktorá však istým spôsobom odráža môj pohľad na život. Istým spôsobom.

  • 2. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 551x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu