reklama

Mám blog..

..no a čo??

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

 Povedala som si pred pár dňami. Konkrétne vtedy, keď som uverejnila môj posledný článok. Vzápätí som si však položila otázku: „Prečo??" Nijako extra som tomu nepripisovala význam, ani nechcela nikde uverejniť, ale až dovtedy, kým som sa v jednej diskusii neabsolvovala výmenu s názorov s istou pani, ktorá nemala príliš v láske pubertiakov. Asi ma pokladala za dobrý terč a nezabudla mi pripomenúť, že si neviem urobiť ani poriadnu fotku (viem, že nie je najkvalitnejšie, ale lepšia neexistuje). Všetko to napätie a zlosť, ktorou ma táto diskusia naplnila, ma nakopla k napísaniu tohto článku. Takže ďakujem vám, „milá" teta, za pomoc!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Teraz už nechajme tú divnú tetu tak a prejdime k pointe článku. Prečo má môj blog (podľa mňa) nízku čítanosť?? Možností sa núka hneď niekoľko - jedna pravdepodobnejšia ako druhá (zoradené podľa abecedy):

 - Ľudia majú predsudky. Koľko by ste mi hádali podľa foto?? 14?? 15?? No áno, máte pravdu, mám 15. A mnohí ľudia, ktorí otvoria môj blog, najprv pozrú na foto, a keď ma zbadajú, len prevrátia oči s myšlienkou: „Bóóóže, ďalšia pubertiačka.. To ani čítať nejdem..Puberťáckych problémov mám už dosť.." No popritom zabúdajú, že len minimum adolescentov, ktorí blogujú na SME, zverejňujú svoje problémy v láske, alebo starosti, kam pôjdu dnes piť. Ak by som teda chcela písať o podobným veciach, založím si blog na birdz.sk alebo tak.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 - Ľudia nechápu môj humor. Je totiž „jemne" ironický až satirický (neviem, či ste si všimli) a preto sa niekomu môžem zdať trocha drzá (čo netvrdím, že nie som, ale na blogu sa to snažím krotiť).

 - Ľuďom sa nepáči moja fotka. Keby je to na mne, nijakú fotku nedám ani sem, ani nikam inam. Bohužiaľ, ja som o tom nerozhodovala, a tak som sem vystavila svoju krásnu tváričku na fotke zo slávnosti zvanej Venček. Zatiaľ však nemám ani digitálny foťák, a preto si budete musieť na túto fotku zvyknúť. Alebo ju ignorujte. To bude najlepšie.

 - Píšem dlhé články. Po mojom prvom (aj druhom) článku ma niektorí známi napomínali, že sú príliš dlhé. Ak to je také dlhé, nikomu sa nechce čítať do konca. Môj problém je však ten, že píšem všetko dlhé. Články na blog, recenzie a keď sa niekedy pritrafí, tak aj poéziu. A všetko sa mi v nich zdá dôležité - i keď nie je. A ja potom len z ťažkým svedomím odstraňujem potencionálne zbytočnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 - Píšem o nezaujímavých témach. Na blog.sme.sk zvyčajne platí napísané pravidlo, že každý, kto píše o politike, resp. kydá na Fica, rozoberá problematiku interrupcií či registrovaných partnerstiev, polemizuje nad existenciou Boha, prípadne má priam v nadpise *** ako cenzúru, sa môže takmer určite spoľahnúť, že budú mať dvoj- až trojciferný počet reakcií. Ja som však dobrosrdečné a myslím aj na ostatných - tých, ktorí sú už prekŕmení týmito témami a hľadajú „iné" čítanie.

 Tuším, že článkov s podobnou tematikou už tiež bolo požehnane, no mne to jednoducho nedá. Musela som to dať zo seba von. Hneď mi je lepšie. Veď na to sú predsa blogy, či nie??

Simona Móciková

Simona Móciková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som pesimistická a flegmatická, život však beriem s humorom. Snažím sa žiť najlepšie ako viem. Nie vždy mi to však vychádza. Zoznam autorových rubrík:  Pohľady na veci okolo mňaRecenzie na knihySúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu