reklama

O hluku v Hluku..

..alebo keď človek zrazu nemôže robiť to, čo doteraz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Cez jesenné prázdniny som absolvovala majstrovstvá Českej republiky v Hluku, v bridgei. Bridge je logická kartová hra, ktorej pravidlá sú síce jednoduché, naučiť sa ju obstojne hrať však už také ľahké nie je. No keď ju hrávate štyri dni v kuse, začne vás to baviť. A o to je horšie, keď sa zrazu, po tých štyroch dňoch nájdete doma, v prázdnej izbe, kde ticho až tak bije do uší a nemáte sa s kým ani porozprávať, lebo všetci sú momentálne preč. A tak idete spať a hlavou sa vám preháňa jediná veta: „Ja chcem byť ešte v Čechách!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Myslím, že takéto stavy sa nazývajú absťák. Prekonať ho je dosť náročné, či už sa jedná o alkohol, drogy, cigarety, alebo obyčajné chodenie von s priateľmi či internet. Vždy má ale tú istú podstatu - ste na niečo zvyknutý a zrazu, keď to už nemôžete ďalej dostávať, vám nezostane nič, len pocit, že ste práve prišli o najlepšie dni roka. K tomuto prirovnaniu nestačí chuť napr. hrať bridge, ide aj o tých ľudí, ktorých baví to, čo vás, ktorí majú podobné názory ako vy, s ktorými sa zabavíte tak, ako s nikým iným. O to viac si to užívate, keď viete, že ich stretnete zase až o asi pol roka, aj to nie všetkých.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Kamarátka, ktorá tam bola so mnou si veru aj poplakala a vzápätí dostala ľahšiu depku. Ostatné baby sa tvária dosť nedotklivo, ale aj im to určite chýba. a ja sa snažím odľahčiť môj stav aspoň takto. Ale aj keď skúsenosti a zážitky z uplynulých štyroch dní nie s také bombastické, ako by niekto očakával, nevymenila by som ich za suché vysedávanie doma a pokojne by som si ich aspoň pätnásťkrát zopakovala.

Simona Móciková

Simona Móciková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som pesimistická a flegmatická, život však beriem s humorom. Snažím sa žiť najlepšie ako viem. Nie vždy mi to však vychádza. Zoznam autorových rubrík:  Pohľady na veci okolo mňaRecenzie na knihySúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu