reklama

Mali sme stretávku

Nie po piatich, a už vôbec nie po desiatich rokoch. Dokonca ani po roku. Po mesiaci a pol. No i to môže byť pre ľudí, ktorí sú zvyknutí vídavať sa deň čo deň celých deväť rokov, dosť dlhý čas.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Ako vhodné miesto sme si vybrali malú príjemnú krčmu na konci mesta. Je to vlastne obyčajný podnik spojený s reštauráciou, terasou a barom. Rodinná atmosféra a sympatický personál.

 Musím sa priznať, že nápadu na spoločné stretko som, hoci bol môj, príliš neverila. Možno som sa aj trošku obávala, či sa bude mať o čom rozprávať a aká bude celková atmosféra a spokojnosť. Ale ako sa ukázalo, moje obavy boli úúúplne neopodstatnené. Stretnutie sa ešte poriadne ani nezačalo a už za každou vetou nasledoval výbuch smiechu. Minimum perverzností. A to sme boli ešte len tri!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Po chvíli sme už boli „komplet", t.j. osem a začala sa rozpačitá diskusia, ktorá však netrvala dlho. Myslím rozpačitá, nie diskusia. Hneď sme sa „oťukali" a začali (opäť) rozoberať falošnosť kresťanskej cirkvi. Hlúposť Američanov. Zeitgeist. Naše plány do budúcnosti. Inteligenčné testy. Vojny. Filmy. Knihy. Vzťahy. Strednú školu. Ostatných ľudí. Gardenparty. O všetkých týchto témach sme sa dokázali porozprávať bez hádok a hlúpych poznámok. Vždy, keď sa diskusia čo len najmenej začala zvrhávať, radšej sme šli po novú a novú kofolu. Celkovo sme vypili asi 17 kofol a 6 záhadných ružových bublinkových nápojov. WC sme navštívili dokopy niečo okolo 10-krát. Potešila nás aj prítomnosť detského ihriska s hojdačkami.:D:D

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Môžem povedať, že som spokojná. Takúto dobrú náladu som snáď nemala od začiatku prázdnin. Dúfam, že mi vydrží. A dúfam, že mi vydržíte aj vy. Mám vás rada. :D:D

P.S.: Robili sme aj dáke fotky, a keby bola schopná mi ich poslať, aj by som ich sem dala. Takto možno doplním neskôr.

Simona Móciková

Simona Móciková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som pesimistická a flegmatická, život však beriem s humorom. Snažím sa žiť najlepšie ako viem. Nie vždy mi to však vychádza. Zoznam autorových rubrík:  Pohľady na veci okolo mňaRecenzie na knihySúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu