reklama

A je to!!!

Prišiel nám balík. Ten balík mal rozmery (moment, meriam) 100 x 10 x 50 cm. Bol adresovaný otcovi, nad čím sa nikto nepozastavil, pretože oco je notoricky známy tým, že pociťuje nutkavú potrebu zapojiť sa do každej súťaže, aj keď by bola cena napr. nové poťahy do nášho neexistujúceho auta. Ako sme neskôr zistili, skutočne to bola výhra zo súťaže, do ktorej sa oco zapojil len tak, aby sa nepovedalo, že nevyužil možnosť vyhrať ďalší nezmysel. Ale späť k balíku. Teda už viete, že prišiel, no neviete, že prišiel až z Prahy. A tiež neviete, čo v ňom bolo. A ak sa to chcete dozvedieť, kliknite na „pokračovanie článku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 Ak čítate tieto riadky, znamená to teda, že ste klikli. Výborne, ďakujem. Nebudem napínať, bol to - stolný futbal. Samozrejme, zistili sme to až pri bližšom preskúmaní (najprv sme si mysleli, že sú to dosky a chceli sme to poslať naspäť). Aby bol funkčný, musel sa, logicky, najprv poskladať. A oco s bratom sa zavreli do izby.

 Spolu s kladivom, kliešťami, šrobovákom skrutkovačom a (podľa nich) pevnými nervami. S mamou sme sa len pozreli na seba, pokrútili hlavou na znak rezignácie a sadli sme si do kresla tak, aby sme počuli, čo sa v izbe deje. Skoro sme však prišli na to, že naša prítomnosť nie je vítaná. Dvere sa totiž zavreli po prvom „Auuu!!" Tak sme sa zase opatrne stiahli a dobre sme urobili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Citoslovce „auuu!!" sa za nasledujúcich pár hodín stalo najpoužívanejším slovom v našej domácnosti vôbec. Napriek tomu, že ten stôl skladali dvaja „chlapi", tuším, že ja by som to mala rýchlejšie ako oni. Ak sa navyše otcova neschopnosť robiť veci s citom (pokazený vysávač) skombinuje s bratovou neschopnosťou (brat má 12), je jasné, že to nedopadne dobre. No, napočudovanie, po štyroch hodinách aukania, ochkania a tichých nadávok a nezmyselných hádok začínajúcich takmer vždy z otcovej strany, s úsmevom na tvári a hrdosťou na dobre vykonanú prácu, prišli do obývačky prezentovať svoje veľdielo. Najprv som si pomyslela: „Omfg..," no keď som sa lepšie pozrela, uvedomila som si, že som ich spoluprácu podcenila. Stôl bol postavený, pozície „hráčov" na prvý pohľad v poriadku. Potom však otec podotkol: „No tak, toto nám síce nevyšlo podľa našich predstáv, toto sme krivo nalepili a toto sa nám zdalo zbytočné, tak sme to tam nedali (alebo niečo v tom zmysle)." Prevrátila som oči a vrátila sa k telke.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 No to som ešte nevedela, že už o pol hodinu si budem s úsmevom na tvári užívať sladký pocit výhry nad bratom v stolnom futbale.

Simona Móciková

Simona Móciková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som pesimistická a flegmatická, život však beriem s humorom. Snažím sa žiť najlepšie ako viem. Nie vždy mi to však vychádza. Zoznam autorových rubrík:  Pohľady na veci okolo mňaRecenzie na knihySúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu